Nominacja do Liebster Blog Award

Dziś czekała na mnie wspaniała niespodzianka, nominacja do Liebster Blog Award otrzymana od http://somethingordinary.pl
Dziękuję, jest mi ogromnie miło!
Dla tych, którzy nie za bardzo orientują się, o co chodzi w tej nominacji, szybciutko wyjaśniam. :)
Liebster Blog Award to fantastyczna inicjatywa blogerów dla blogerów. Polega ona na wręczeniu innemu blogerowi, w ramach uznania, nagrody za „dobrze wykonaną robotę”. Po jej odebraniu, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała, a następnie samemu wskazać kolejnych 11 autorów blogów i zadać im 11 pytań. Co ważne – nie możemy nagrodzić osób, które wcześniej nas nominowały.

Moje osobiste nagrody wręczam:

A pytania do Was są następujące:
1. Co spowodowało, że podjęłaś decyzję o prowadzeniu bloga?
2. Od dawna gotujesz?
3. Kto jest Twoją kulinarną inspiracją?
4. Jaka jest Twoja wymarzona kuchnia? Gdybyś miała możliwość, w jakim stylu byś ją urządziła?
5. Jaka jest najlepsza restauracja w Twoim mieście i co w niej jest serwowane?
6. Jakie jest Twoje ulubione czasopismo kulinarne? Masz takie?
7. Czy ktoś ostatnio zaskoczył Cię kulinarnie, poczęstował czymś pysznym, co absolutnie zawładnęło Twoim sercem? Co to było?
8. Jakie są Twoje kulinarne marzenia?
9. Jaki jest Twój wymarzony prezent do kuchni? A może na coś polujesz od dłuższego czasu? 
10. Czym w ostatnim czasie kulinarnie zaskoczyłaś swoich znajomych, rodzinę? Może był to cudowny obiad lub genialny tort urodzinowy?
11. Masz jakąś kuchenną tajemnicę, której nigdy nie zdradzisz (chyba że napiszesz książkę ... :)). Jeśli tak, kto ją Tobie przekazał? 

Moje odpowiedzi na pytania otrzymane od http://somethingordinary.pl:

Twoje popisowe danie to…
Pierwsze pytanie na liście i największy z nim problem! Sama nie potrafię tego określić, zatem popytam rodzinę, co najbardziej lubią w moim wykonaniu i ... Dopiszę w komentarzu pod postem, jak tylko się dowiem. :)

Kto jest Twoim kulinarnym idolem?
Moim kulinarnym idolem od zawsze była moja Mama. Uwielbiałam siedzieć z nią godzinami w kuchni, słuchać opowieści rodzinnych i patrzeć, jak gotuje. Bardzo mi jej brakuje ...  

Ulubioną i niezbędną przyprawą w Twojej kuchni jest…
Ze wszystkich przypraw najbardziej uwielbiam smak i zapach świeżego tymianku.

Kuchnię jakiego kraju lubisz najbardziej?
Inspiracji szukam w wielu, natomiast najczęściej powracam do naszej, polskiej, mojej ukochanej. 

Twoje miejsce na ziemi to…
Moje miejsce na ziemi to tam, gdzie jest moja rodzina. 

Jeśli prowadzisz bloga kulinarnego to najprawdopodobniej gotowanie/pieczenie jest Twoją pasją. Masz jeszcze jakąś inną? Czy jest coś, co robisz równie chętnie?
Pewnego dnia, będąc jeszcze nastolatką, siedziałam na plaży nad jeziorem i patrzyłam na białe żagle na horyzoncie. Wtedy też obiecałam sobie, że kiedyś i ja będę żeglować. Moje marzenia się spełniły ... A żeglarstwo szybko stało się moją wielką miłością.

Niezbędny w kuchni gadżet to…
Stoper w komórce. :) :) :)

Jakie jest Twoje ostatnie kulinarne odkrycie?
Moje ostatnie odkrycie to węgorz na niebiesko. Jeszcze nie robiłam, ale na pewno pojawi się na blogu przepis na niego. :)

Spośród produktów i dań, czego zdecydowanie najbardziej nie lubisz?
Nie znoszę flaków ... Nie skuszę się nawet na te wykonane przez najlepszego i najwspanialszego wirtuoza kuchni!

Codziennie mogłabyś jeść…
Kocham ryby. Każde i w każdej postaci. Oddam za nie każde mięso, warzywa i owoce, no może oprócz owoców morza ... :)

Jeśli miałabyś użyć trzech słów do opisania siebie, jakie byś wybrała?
Romantyczna, uczuciowa, zwariowana. :)

Kochani zachęcam Was do wspólnej zabawy i pozdrawiam ciepło! :)

Komentarze