Spiżarnia Dziadunia

Dziś dla odmiany chciałabym z wielką przyjemnością przedstawić Wam firmę, z którą współpracuję już od dłuższego czasu oraz jej wspaniałe, zdrowe i przede wszystkim polskie produkty, czyli Ogródek Dziadunia
Ogródek Dziadunia od prawie 25 lat zajmuje się przetwórstwem warzyw i owoców. Jest to mała, rodzinna firma, która produkuje cudowne i pyszne wyroby oparte na tradycyjnych domowych recepturach, przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
Przywodzi mi to na myśl moje własne doświadczenia kuchenne, tajne przepisy z zeszytu mojej Mamy, sekrety i tajemnice Babci. Takie firmy właśnie cenię sobie najbardziej, z tego też względu nie wahałam się ani chwili z decyzją o podjęciu współpracy z Ogródkiem Dziadunia. Właściwie już po pierwszej rozmowie telefonicznej wiedziałam, że będzie to wspaniała i owocna współpraca!


Ogródek Dziadunia dba również o środowisko naturalne. Przestrzega zasad segregacji odpadów, recyklingu oraz oszczędzania energii i wody. 
Warzywa oraz owoce, z których powstają produkty, pochodzą od zaufanych i sprawdzonych rolników, posiadających plantacje w najczystszych rejonach Polski.
Woda, którą firma używa do produkcji pochodzi z naturalnych źródeł Jury Krakowsko - Częstochowskiej. 
Ogródek Dziadunia był wielokrotnie doceniany. Otrzymał m. in. nagrodę oraz certyfikat „Złota Jaskółka” w konkursie Mistrz Rolnictwa i Przetwórstwa, nagrodę Orła Agrobiznesu, "Doceń Polskie" oraz "Doceń Polskie Top Produkt."


Ogródek Dziadunia współpracuje również z Fundacją Polskie Produkty Rolne oraz Fundacją Firmy Rodzinne, co podkreśla dodatkowo rodzinny charakter firmy, gwarantuje najlepszą jakość produktów oraz ich polskie pochodzenie. 
Priorytetem Ogródka Dziadunia jest wytwarzanie produktów o najwyższej jakości, takich jakie sami moglibyśmy przyrządzić w swojej kuchni na bazie tradycyjnych, rodzinnych receptur wykorzystywanych z pokolenia na pokolenie, bez użycia jakichkolwiek dodatków do żywności, np. barwników, konserwantów czy aromatów. 


Ze swojej strony mogę potwierdzić, że produkty firmy Ogródek Dziadunia są wysokiej jakości, naturalne oraz - co chyba najważniejsze - smaczne! :)
Wielokrotnie już zostały przeze mnie użyte w wielu przepisach kulinarnych, które dla Was przygotowywałam choćby na blogu i zawsze byłam z nich bardzo zadowolona. Cudowny syrop malinowy, niespotykane cytrynki z rumem czy żurawiną, pyszne soki oraz ketchupy.  


Dla mnie jakość produktów, ich pochodzenie i sposób wykonania mają bardzo duże znaczenie. Można powiedzieć, że jestem bardzo wymagająca, jednak chcę aby moja rodzina żyła zdrowo i ekologicznie, jeśli tylko jest to możliwe. Chcę gotować dla niej smacznie, chcę dzielić się z Wami właśnie takimi przepisami, co oznacza również użycie w kuchni odpowiedniej jakości składników.
Ponadto, rodzina czy rodzinność ma dla mnie bardzo duże znaczenie. W dzisiejszych czasach niestety bardzo często się o niej zapomina, a wszelkie tradycje przestają mieć znaczenie, co bardzo kłóci się z moimi przekonaniami i charakterem. 
Pamiętajmy również, skąd pochodzimy i bądźmy dumni z naszej polskiej, cudownej kuchni oraz polskich warzyw i owoców, których mamy tak wiele! 
Ogródek Dziadunia również ceni sobie wspomniane przeze mnie powyżej wartości. Dlatego też jestem bardzo dumna ze współpracy z tak wspaniałą firmą a Wam serdecznie polecam jej produkty. 

  

Komentarze