Garniec Magalie dla Dbam o zdrowie

W końcu nastał ten dzień!
Już nie mogłam się doczekać, jednak musiałam siedzieć cicho – co sporo mnie kosztowało!
Ale … Nareszcie, dzisiaj … Wpadłam do saloniku prasowego i z wypiekami na policzkach rzuciłam okiem na półki z gazetami. Już jest? Nie ma?
Patrzę ... Jest! Jeden egzemplarz, cholera …
Biorę do ręki, otwieram i nie wierzę – jak wspaniale wyglądają! Moje cztery małe dzieła w gazecie …
Ekspedientka w sklepie patrzy na mnie pytająco, a ja cieszę się jak dziecko, śmieję w głos i skaczę z radości, serio!
Następnie biegnę do kasy z otwartą gazetą, pokazuję jej, mówię: „To ja, to ja! Moje przepisy!”
Zaskoczona gratuluje – „Ojej, nie zdążyłam jeszcze przeczytać bo tak szybko się sprzedała.”
Ach, duma mnie rozpiera!
A mowa o październikowym wydaniu miesięcznika Dbamo zdrowie, w którym to ukazały się właśnie moje cztery przepisy.


Starałam się tak je dobrać, aby każdy znalazł coś dla siebie. Jest zatem coś dla wegetarian, coś dla mięsożerców oraz na diecie bezglutenowej.



Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zachęcam do ich wypróbowania!
A może chcielibyście na blogu przepis na któryś z nich?
Jeśli tak, dajcie znać, który z nich wybieracie.



P/s.

To dopiero początek niespodzianek, już wkrótce … Ech, sami zobaczycie i to dosłownie, na własne oczy! Niestety nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów! :) 

Komentarze