Lemoniady Lemonowe Love

Witam serdecznie Kochani w tą słoneczną i piękną sobotę. 
Mam nadzieję, że choć troszkę się za mną stęskniliście! 
Ostatnio mam bardzo dużo zajęć i strasznie mało czasu ... Na szczęście wszystko kręci się wokół kuchni, gotowania i fotografowania, co bardzo mnie cieszy, bo nie odbiegam od mojego ukochanego tematu, jakim są kulinaria. :)
W ostatnim czasie mam do czynienia nie tylko z cudownymi smakami, ale też pięknymi rzeczami i wspaniałymi ludźmi z pasją, co czyni moje życie jeszcze wspanialszym. 
Jak to mówią, rób w życiu to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia! I tak właśnie się czuję! :)
Co jeszcze u mnie?
Wiele się dzieje, prowadzę na raz kilka ciekawych projektów, których efekty poznacie już wkrótce. 
Rozwijam swoją pasję, jaką jest fotografia. Ciągle uczę się czegoś nowego. 
Otrzymałam w ostatnim czasie kilka nowych i ciekawych propozycji zawodowych ... Mam tylko nadzieję, że starczy mi na nie czasu. :)
Kilka razy zostałam również doceniona, moje przepisy znalazły się na kilku portalach internetowych, między innymi na Doceń Polskie oraz ostatnio fineLIFE, za co bardzo dziękuję ich Twórcom. :)
Nadal prowadzę swoją rubrykę kulinarną w Skarbie Rossmann oraz współpracuję ze wspaniałą firmą rodzinną Ogródek Dziadunia (klik). I o produktach tej ostatniej będzie dzisiejszy wpis. :)

Kto poznał już produkty firmy Ogródek Dziadunia (klik) ten wie, że są to produkty najwyższej jakości, oparte na tradycyjnych recepturach i (co tu dużo mówić) wyśmienite! :)
Wspaniałe przetwory warzywne i owocowe, na szczególną uwagę zasługują Rarytasy Dziadunia oraz ketchupy Diabełek i Aniołek Dziadunia, które zdobyły wiele nagród i mają stałe grono swoich wiernych fanów. :) Ja również zaliczam się do nich i mam nadzieję, że Wy także się skusicie. :) Wszystkie produkty dostępne są online w sklepie internetowym Ogródka (klik).
Dziś jednak zatrzymajmy się na chwilę przy Rarytasach, w skład których wchodzą między innymi różnego rodzaju Cytrynki. Ich gama jest niesłychanie bogata i każde z nich posiadają swój własny i niepowtarzalny urok. Trudno wybrać najlepsze i najsmaczniejsze - polecam zatem próbować jedne po drugich. :)
To z nich właśnie przygotowałam trzy różne przepisy na przepyszne lemoniady, idealne na imprezę, piknik czy grill. 

MELONOWE LOVE


Składniki:
1,5 litra wody mineralnej gazowanej
1 słoik Cytrynek z czarnym bzem Ogródek Dziadunia (klik)
250 gramów melona
kostki lodu

SZARLOTKA DZIADKA


Składniki:
1,5 litra wody mineralnej niegazowanej
1 słoik Cytrynek z cynamonem Ogródek Dziadunia (klik)
1 duże jabłko
2-3 goździki
1-2 laski cynamonu
kostki lodu

TURKUSOWE LOVE


Składniki:
1 litr toniku
1 słoik Cytrynek z rumem Ogródek Dziadunia (klik)
1 opakowanie borówek amerykańskich
4 łyżki stołowe syropu barmańskiego Blue Curacao
3 gałązki świeżej mięty
kostki lodu

Smacznego! 

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia i wspaniałe propozycje na upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Polecam, są naprawdę pyszne. :)

      Usuń

Prześlij komentarz